איך יוצרים סרטי תדמית ברמה גבוהה

כחלק מהקמת העסק שלנו אנחנו בונים אלמנטים, שיחדיו תורמים להצלחה שלו – פיתוח, ייצור ושיווק. היות ואנחנו כל כך מעורבים בהליך הזה, וכל כך מאמינים במוצר הסופי שלנו, לעיתים קשה לפספס את החשיבות והכוח שיש לשיווק. אבל, חשוב לזכור שדווקא השיווק גורם לאחרים להאמין בנו, באותה המידה.

אחת הדרכים האידיאלית שלנו לשווק ולהכיר לקהל היעד שלנו מוצר או עסק, זה באמצעות סרטי תדמית. אבל למה דווקא סרט תדמית ואיך נוודא שהוא יפגע במטרה?

מהו סרט תדמית

סרט תדמית, כשמו כן הוא, סרט שמטרתו לשדר לקהל היעד, באמצעות מדיום מסוים, את התדמית שנרצה להציג, בין אם מדובר בתדמית של המוצר שפיתחנו, או תדמית החברה עצמה. לרוב מדובר בסרטון קצר בעל דקות ספורות שמעביר סיפור ואווירה, ששובה את תשומת ליבם של הצופים.

איך ניצור סרטי תדמית מוצלחים

כשאנחנו ניגשים ליצירת סרט התדמית המושלם, הדבר הראשון שנחשוב עליו הוא המסר. מה בעצם אנחנו מנסים להעביר, מה אנחנו מנסים לומר ואיך. ללא המסר הבסיסי והקולע ביותר, סרטי התדמית יהיו חסרי תכלית ומפוזרים למדי. כך אנחנו משאירים את קהל היעד מנחש באשר אלינו, במקום שנגיד לו בדיוק מה הוא צריך לדעת.

לצד המסר, סרטי תדמית צריכים להעביר אווירה ותחושה. לא מספיק שהקהל יבין מה באנו לומר, אלא המטרה היא גם לגרום לו להרגיש את זה. האווירה טמונה בכל מרכיב ומרכיב של סרטי תדמית, מהשחקנים לטקסט, ואפילו הבגדים.

קהל יעד

חשוב מאד להגדיר כבר בתחילת העבודה עבור מי סרטי תדמית לעסק שלנו מיועדים. באמצעות ההבנה הבסיסית ביותר של קהל היעד נוכל למקד יותר את האווירה והמסר שאנחנו רוצים להעניק להם. אלמנט זה גם כולל את הפלטפורמה שבה יפורסם הסרטון.

כעת, אחרי שביססנו את עמודי הטווח של סרטון התדמית שלנו, הגיע הזמן לחשוב על סיפור. כל סרטון תדמית מעביר סיפור כלשהו שמכללו מצליח לבצע ולהוציא לפועל את המטרות שציינו קודם. לכן, אם אנחנו לא בטוחים כיצד לבנות סיפור שובה ומדויק, מומלץ להיעזר במומחים בתחום.

לסיכום

סרטון תדמית מוצלח באמת מעביר את המסר הייעודי, באמצעות סיפור מדויק וקולע שמצליח להנחיל אווירה ורגש לקהל היעד, דרך פלטפורמה מדויקת לקהל זה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *